مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-08اقتصادي

برنامه واگذاری یک میلیون زمین رایگان به روستاییان 


در قالب طرح نهضت ملی مسکن موضوع تامین زمین رایگان روستایی به تعداد 500 هزار قطعه تا پایان سال جاری را در دستور کار داریم که تاکنون برای 230 هزار قطعه هماهنگی تملک صورت گرفته و 270 هزار قطعه نیز تا پایان سال تامین می شود.

- رییس بنیاد مسکن گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن موضوع تامین زمین رایگان روستایی به تعداد 500 هزار قطعه تا پایان سال جاری را در دستور کار داریم که تاکنون برای 230 هزار قطعه هماهنگی تملک صورت گرفته و 270 هزار قطعه نیز تا پایان سال تامین می شود.

برای سال آینده هم برنامه واگذاری 500 هزار قطعه زمین برنامه ریزی شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا صالحی در نشست خبری به مناسبت روز ملی روستا و عشایر اظهار کرد: روستاها در کاهش فقر و رشد اقتصادی کشور بسیار موثر هستند، اما در برنامه هفتم توسعه آن طور که باید و شاید در موضوع روستاها ورود نکردیم و قوانینی که در برنامه هفتم دیده شد پاسخگوی نیازهای روستا و متحول کننده نخواهد بود.

وی افزود: طبق طرح جامع مسکن تا پایان سال 1405 باید 70 درصد خانه های روستایی مقاوم سازی شود که با تسهیلات 350 میلیون تومانی که اخیرا توسط دولت سیزدهم مصوب شده این هدف قابل تحقق خواهد بود.

صالحی خاطرنشان کرد: طبق سرشماری تعداد 5 میلیون و 377 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور وجود دارد که از سال 1384 تا امروز حدود 2 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه واگذاری یک میلیون زمین رایگان به روستاییان 

برنامه واگذاری یک میلیون زمین رایگان به روستاییان